Egy Nap (2018)

1 stem

Hongarije

geregisseerd door Zsófia Szilágyi
met Zsófia Szamosi, Leó Füredi en Ambrus Barcza

Anna is een getrouwde lerares Italiaans. Haar man Szabolcs is een overwerkte en onderbetaalde advocaat en ze hebben drie kinderen: de vergeetachtige, door computerspellen geobsedeerde Simon, die nog steeds op de basisschool zit en zijn kleinere maar slimmere zus, Sari, en hun klein broertje, Marko. Anna doceert Italiaans parttime op een talenschool. Ze is zo druk met haar dagelijkse routine dat ze amper een moment heeft om na te denken over wat echt belangrijk voor haar is.