Big Kill (2018)

Actie / Western

geregisseerd door Scott Martin
met Jason Patric, Lou Diamond Phillips en Christoph Sanders

Een nieuwkomer uit Philadelphia arriveert in een dorp uit het Wilde Westen. Hij maakt er kennis met twee excentrieke gokkers die op de vlucht zijn. Een moorddadige predikant voegt zich bij hen. Alle vier hebben ze een afspraak met het lot in een ooit snelgroeiend stadje dat failliet is gegaan en Big Kill heet.

avatar van trebremmit
Komt in maart op blu-ray uit in de UK. Trailer ziet er saai en goedkoop uit.

avatar van schumacher
Middelmatige b-film (low budget) die te lang duurde en om de een of andere reden heb ik die toch uitgekeken. Vraag me niet wrm ze, mss omdat er toch nog iets inzat en het al lang geleden was dat ik nog eens zo'n western film heb gezien.

Verwacht er dus maar niet teveel van.

avatar van Brix
schumacher
Dat had ik al verwacht na het zien van de trailer.
Ik wil hem desondanks toch zien.
Het lijkt erop dat de acteurs en actrices wel lol hadden aan het klusje
Voor het geld zullen ze het niet gedaan hebben lijkt mij, want veel zal dat niet geweest zijn.

avatar van schumacher
Brix schreef:
schumacher
Dat had ik al verwacht na het zien van de trailer.
Ik wil hem desondanks toch zien.
Het lijkt erop dat de acteurs en actrices wel lol hadden aan het klusje

Dat is dus het rare, ik ben toch blijven kijken, er zat hier en daar wel iets in dat me kon blijven boeien . Aan de cast lag het niet, die was in feite nog best oke, die hadden er wat mij betreft wel zin in, ik denk dat die der wel wat afgelachen hebben.