The Cleaning Lady (2018)

Alternatieve titel: Something Fierce

Horror / Thriller

geregisseerd door Jon Knautz
met Alexis Kendra, Rachel Alig en Stelio Savante

Een beeldschone maar eenzame vrouw raakt bevriend met de vrouw die bij haar schoonmaakt. Het gezicht van de schoonmaakster raakte ernstig misvormd tijdens een vervelende gebeurtenis in haar jeugd. De vrouw is blij met de vriendschap, maar komt na een tijdje tot de ontdekking dat haar nieuwe vriendin haar eigen plan heeft.

avatar van tattoobob
Laat maar komen die hap

avatar van Noodless
Interesse al gewekt

avatar van joolstein
In ieder geval is ook Alexis Kendra weer van de partij! Dat maakt het kijken direct een stuk aangenamer!

avatar van Spartaan1986
Plot klinkt niet echt bijzonder, maar het is van de regisseur van The Shrine wat ik zeker geen verkeerde film vond. Ben wel benieuwd wat ie nog meer kan.

avatar van Corcicus
Trailer intrigeert alvast.