14th February (2016)

India
Drama / Romantiek

geregisseerd door Saugata Biswas
met Doll en Ratnadeep

George is een dorpsjongen die naar de stad komt en toelating krijgt op een technische school. Daar ontmoet hij Priya. George is een eenvoudige, onschuldige en getalenteerde jongen en Priya valt voor zijn eenvoud. Zij en haar vriendenkring beschermen George altijd tegen het pesten van de oudere Rishi en zijn bende. Rishi houdt van Priya en omdat hun ouders vrienden zijn, besluiten ze om ze te laten trouwen. Maar Priya is tegen het trouwen met Rishi. Priya besluit George ten huwelijk te vragen op 14 februari, Valentijnsdag. Maar op Valentijnsdag ziet Priya per ongeluk Rishi aan voor George.