ad

Horror | 90 minuten

Genre: Horror

Geregisseerd door: David Del Rio

Met onder meer: Camille Montgomery en Jon Paul Burkhart

IMDb beoordeling: 4,1 (576)

Releasedatum: 5 mei 2018

Over Sick for Toys

"What do you want for Christmas?"

Roy is een loser die zijn situatie beu is. Emilia, een beeldschone maar vreemde vrouw, nodigt hem uit voor een kerstdiner samen met haar broer Edward. Tijdens het diner komt Roy echter tot de ontdekking dat broer en zus duistere plannen met hem hebben. Roy zal nu alles op alles moeten zetten om zichzelf te beschermen.

image

avatar van Rickyman

Rickyman

Een klein en simpel filmpje in gezellige kerstsferen, dat gerust iets spannender had mogen zijn maar lekker gestoord en zag het er verder wel goed verzorgd uit.

avatar van Daan258

Daan258

Ga ik denk wel een keer opzetten.

avatar van Dennisj

Dennisj

Matig filmpje, tijdens het kijken wel in gedachten gehouden dat ik er niet teveel van moest verwachten. Maar het is echt heel pover wat eruit is gekomen. Het enige wat ik wel een goede twist vond was dat de hoofdrolspeler(de lozer) bij het diner neergestoken werd en doodging. Ik had verwacht dat hij de held zou worden. Daarnaast moet deze film het ook niet van het acteren (tot aan het irritante toe) of camerawerk hebben. De sfeer van kerst vond ik ook meevallen op een versiering van lichtjes na. Achja snel vergeten.

avatar van Kondoro

Kondoro

Lekker voor de kerst, op het lijstje!

Onderhond

Yuk.

Del Rio zal allicht niet veel budget gehad hebben. Dan maar in een halfdegelijke cinematograaf investeren. Maar blijkbaar was er verder niks meer over voor een goeie editor, professionele sound crew en een stel aanvaardbare acteurs. En als regisseur bakt hij er ook niet veel van.

Met het gegeven kan je een best leuke film maken. Beetje crazy, beetje gore, beetje twisted. Maar als je het op deze manier uitvoert dan is het gewoon één lange pijnlijke zit. Het acteerwerk is echt belachelijk, het geluid klinkt leeg, muziek klinkt steeds vanuit de verte en wanneer het freaky moet zijn dan wordt pijnlijk duidelijk dat dit niet op een professionele manier uitgevoerd kan worden.

Het is vast een moedige poging van Del Rio, maar het resultaat is gewoon bagger. Ik probeer al een tijdje dit soort films te vermijden, maar dat blijkt best moeilijk. Op stilstaan beeld ziet het er namelijk niet zo slecht uit, maar wanneer het allemaal tot leven moet komen is het amper aan te gluren.