Tonari no Kaibutsu Kun (2018)

Alternatieve titels: My Little Monster | となりの怪物くん

1 stem

Japan
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Shô Tsukikawa
met Masaki Suda, Tao Tsuchiya en Minami Hamabe

Haru Yoshida zit op de middelbare school. Hij wordt gezien als een lastige, onberekenbare jongen. Hij heeft geen vrienden. Shizuku Mizutani is een middelbare scholiere die alleen maar studeert. Ze komt koud over en heeft ook geen vrienden. Ze komen naast elkaar te zitten in de klas. Door een voorval krijgt Haru Yoshida gevoelens voor Shizuku Mizutani.