Jet Trash (2016)

Verenigd Koninkrijk / India
Drama / Thriller

geregisseerd door Charles Henri Belleville
met Robert Sheehan, Osy Ikhile en Sofia Boutella

Lee en Sol slijten hun dagen op een strand in het zuiden van India. Ze leiden er een leven vol seks, drank en feestjes. Plots verschijnt Vix, een beeldschone vrouw die Lee van vroeger kent. Het drietal komt in de problemen wanneer Lee per ongeluk een heilige koe doodt. Ze krijgen vervolgens te maken met corrupte agenten en criminelen.

avatar van Esteban
HIer zit ik al een eeuwigheid op te wachten. Blijkbaar kreeg de film alsnog een 2018-release in de US. Misschien dat we deze zo alsnog te zien krijgen.

Jet Trash Trailer #1 (2018) | Movieclips Indie - YouTube