Io Sono Tempesta (2018)

1 stem

Italië

geregisseerd door Daniele Luchetti
met Marco Giallini, Elio Germano en Eleonora Danco

Numa Tempesta heeft geld, charisma een goede neus voor zaken en weinig scrupules. Op een dag krijgt de arm der wet hem toch te pakken: vanwege een oude belastingfraude wordt hij veroordeeld tot een jaar taakstraf. De machtige Numa wordt ondergeschikt aan de armen. Zo ontmoet hij Bruno, een alleenstaande vader die zijn huis is kwijtgeraakt en met zijn zoon regelmatig het buurthuis bezoekt.