Autumn Stables (2018)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Andrew Cymek
met Cindy Busby, Kevin McGarry en Sadie Munroe

Na de dood van haar man besluit Autumn Carlisle haar ranch in New York te verkopen. Ze houdt er paarden en is niet langer in staat de hypotheek te betalen. Autumn verkoopt de ranch aan Jake Stevens, een aantrekkelijke timmerman die haar belooft weinig aanpassingen aan de ranch te doen. Jake houdt zich echter niet aan zijn belofte en begint met grote renovaties, waardoor Autumn boos en verdrietig wordt. Jake en Autumn gaan met elkaar in gesprek over de ranch en worden verliefd.