Last Seen in Idaho (2018)

Misdaad / Thriller

geregisseerd door Eric Colley
met Hallie Shepherd, Casper Van Dien en Wes Ramsey

Een jonge vrouw, Summer genaamd, is getuige van een misdaad en vlucht weg van het plaats delict. Tijdens haar ontsnapping krijgt ze een ongeval met haar auto. Dagen later in het ziekenhuis, ontwaakt Summer uit een coma maar heeft ze geen herinnering aan de gebeurtenissen die haar daar hebben gebracht. Ze heeft echter enkele zeer vreemde bijwerkingen. Toen de dokters haar terugbrachten uit haar coma, bracht ze iets meer terug: ze heeft visioenen van haar toekomstige ontvoering en moord. Het is een race tegen de klok als Summer probeert te achterhalen wie ze kan vertrouwen en wie haar probeert te vermoorden.