The Swan Princess: A Royal Myztery (2018)

Animatie / Avontuur

geregisseerd door Richard Rich
met de stemmen van Jayden Isabel, Nina Herzog en Grant Durazzo

Na de komst van geheimzinnige bezoekers in het koninkrijk, gaan prinses Alise, Lucas en hun vrienden undercover op een geheim spionnenavontuur. Ze doen dit om te zien of die bezoekers te vertrouwen zijn. Ze moeten hun beste detectivevaardigheden en gadgets inzetten om het mysterie op te lossen en het koninkrijk te redden.

avatar van baspls
Goede god, wat is er aan de hand met Richard Rich. Van laatste Amerikaanse cel-animatie naar zeer zwakke CGI direct naar DVD troep met een titel waarvan de spelling niet klopt.