Monsieur Je-Sais-Tout (2018)

Frankrijk
Komedie / Drama

geregisseerd door Stéphan Archinard en François Prévôt-Leygonie
met Arnaud Ducret, Max Baissette de Malglaive en Alice David

Vincent Barteau is een 35-jarige voetbaltrainer van 1,92 meter. Hij heeft een neef Léo, die 13 jaar is en 1,53 meter meet. De jongen is autistisch en lijdt aan het Aspergersyndroom. Hij was voordien een talentvolle schaakspeler maar zit nu in de problemen en is daarmee gestopt. Een explosieve ontmoeting tussen die twee zal het bestaan van Vincent verstoren en de knaap de kans van zijn leven bieden.