ad

Actie / Komedie | 87 minuten

Genre: Actie / Komedie

Geregisseerd door: Mark Potts

Met onder meer: Brand Rackley en Winston Carter

IMDb beoordeling: 5,1 (436)

Releasedatum: 19 februari 2016

Over Spaghettiman

"You've been served... spaghetti"

Clark geeft om helemaal niets. Niet om de wereld en zelfs niet om zichzelf. Na een incident met een oude bak spaghetti en een kapotte magnetron wordt hij een superheld. Maar niet zomaar eentje. Clark krijgt de mogelijkheid om tegen het kwaad te vechten met de kracht van spaghetti. Hier moet je hem alleen wel voor betalen.

Clark / Spaghetti Man

Dale / Shadow Man

Anthony Banner

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Pretty bad, maar het is zo slecht dat het eigenlijk wel weer grappig wordt. Deze B film steekt een beetje de draak met superheldenfilms, en dat kan ik wel waarderen. Het is allemaal behoorlijk knullig, het acteerwerk is slecht en de actie ziet er werkelijk niet uit. Waar de film wel in slaagt is de humor. Ik heb met een grote glimlach op mijn gezicht de film uitgekeken, er zitten genoeg leuke (maar flauwe) grappen in, en dat is precies wat een komedie moet doen. Daarom toch een voldoende voor deze hele foute film.

avatar van Drifter

Drifter

Ik kreeg de indruk dat het de bedoeling was om een semi-cult film te maken zoals the big lebowski.

Dit is niet gelukt, misschien mede doordat er teveel negativiteit en 'echte' slechterikken zijn. De persoonlijkheden komen niet goed uit de verf en helaas is het allemaal net niet.

avatar van umbra

umbra

• 2056 berichten

Het idee opzich vind lang zo slecht niet, ik kan absurdisme wel appreciëren, maar het is allemaal te zwak uitgewerkt, met de "humor" was het ook niet veel soeps. En tja dan gaat zo'n film al snel vervelen, want alleen op een leuk n absurd idee kan je niet teren, het moet ook een vette uitwerking bb. Ik ga daarom vr een onvoldoende, maar wil hem ook niet te zwaar afstraffen.