Knuckleball! (2012)

Documentaire / Sport

geregisseerd door Ricki Stern en Anne Sundberg
met Tim Wakefield, R.A. Dickey en Dave Lennon

'Knuckleball!' vertelt het verhaal van de slechts twee overgebleven werpers in het seizoen van 2011 die een knuckleball (een langzame bal met veel effect) kunnen gooien. De documentaire volgt Tim Wakefield van de Boston Red Sox en R.A. Dickey van de New York Mets terwijl ze deze worp tot kunst verheven. Tevens krijgen we een inkijk achter de schermen van de Major League Baseball en de privélevens van de spelers.