ad

Geregisseerd door: Michael Peterson

Met onder meer: Michael Ironside, Munro Chambers, Luca Villacis

Releasedatum: 17 april 2018

Over Knuckleball

Nadat zijn grootvader op een nacht onverwachts sterft, zit de 12-jarige Henry zonder communicatiemiddelen en alleen op een afgelegen boerderij. Wanneer zijn naaste buurman, Dixon, realiseert dat de jongen niemand heeft om hem te beschermen, wordt Henry een doelwit om redenen die hij niet kan begrijpen. Het duurt nog minstens 24 uur voor zijn ouders terugkeren en een gigantische sneeuwstorm komt eraan. Henry trekt zich terug en bereidt zich voor op een belegering. Wat volgt is een wanhopige strijd om te overleven.

image

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Zwakke thriller dat een klein beetje doet denken aan Home Alone, alleen zonder humor. Er zit een kleine twist in maar ook dat is niet zo bijzonder. Het acteerwerk is matig

Film die aardig begint maar al snel gaat vervelen.

Komt ook door het slechte acteerwerk.

Wat mij betreft overslaan want is eigenlijk zonde van je tijd.

avatar van bounze

bounze

Flinterdun traag verhaal wat op den duur op je zenuwen gaat werken. Ouders dumpen hun kind bij onbekende opa gaan er zelf even uit (geen idee waarom en waarheen) rijden in een auto zonder kenteken en blijken allebei psychisch niet helemaal goed met elkaar overweg te kunnen. Zeer matige "home alone" achtig film en zeker geen thriller. De twist in deze film is de buurjongen. Zwaar geesteziek en vol haat en woede. Sla deze film liever over. Daarom 1 ster voor de moeite.

avatar van italklaas

italklaas

Niet iets waar je blij van wordt. Het verhaal is nog niet zo slecht, maar de acteurs verzieken het eigenlijk. Ik wilde eigenlijk niet meer verder kijken, maar ga toch de laatste 20 minuten kijken, met tegenzin.