Party Hard Die Young (2018)

Alternatieve titels: Die Letzte Party Deines Lebens | The Last Party of Your Life

Oostenrijk
Horror / Thriller

geregisseerd door Dominik Hartl
met Elisabeth Wabitsch, Michael Glantschnig en Marlon Boess

Julia is eindelijk afgestudeerd. Dat moet gevierd worden en dus trekt ze naar een eiland in Kroatië, waar ze samen met haar klasgenoten en vijfduizend andere jongeren wil feesten. Wanneer een vriendin bij een tragisch ongeval omkomt, is de feeststemming echter ver te zoeken. Bovendien wordt haar beste vriendin Jessica vermist en Julia lijkt als enige te geloven dat er een verband is tussen beide voorvallen.

avatar van Rickyman
Een mix van Murder on the dancefloor en L' amour toujours.
Audiovisueel nog wel aardig, maar het moordverhaaltje is vrij standaard.