Phir Bhi Dil Hai Hindustani (2000)

India
Komedie / Drama

geregisseerd door Aziz Mirza
met Shah Rukh Khan, Juhi Chawla en Johnny Lever

Wanneer een zakenman wordt vermoord aan de vooravond van de verkiezingen, wordt de huurmoordenaar Mohan Joshi ter plekke gearresteerd. Hij weet echter enkele dagen later te ontsnappen tijdens de berichtgeving in de media. Hij wordt afgeschilderd als een terrorist en het land staat in rep en roer. Er vallen veel willekeurige dodelijke slachtoffers zonder dat er een verband is met de rivaliteit van Joshi en zijn slachtoffer. Dit is blijkbaar een collectieve poging om Joshi bij de overlevenden nog meer in diskrediet te brengen.