Avengers Grimm: Time Wars (2018)

Fantasy / Avontuur

geregisseerd door Maximilian Elfeldt
met Christina Licciardi, Michael Marcel en Marah Fairclough

Repelsteeltje is de heerser van de onderwereld, maar neemt daar geen genoeg mee. Hij is van plan de gehele aarde over te nemen en is vastbesloten dit voor elkaar te krijgen. Repelsteeltje verstopt zich, en begint met het smeden van duistere plannen. De "Avengers Grimm" slagen erin hem te lokaliseren, en moeten door de tijd reizen om hem te stoppen.

avatar van joolstein
Net als bij het Marvel Universum volgt er na een Avengers Grimm deel 1 natuurlijk een deel 2 (of misschien eerder een derde want het blijkt dat sommige personages uit deze ook voorkomen in Sinister Squad (2016). Ondanks dat vele die eerste film al helemaal niets vonden, zag ik als één van de weinige daar nog wel de lol van in! De aantrekkingskracht van die film zat hem vooral in de stoere prinsessen die heerlijk knokkend hun mannetje stonden. Tja en logischerwijs haal je juist dat element uit de film? De (niet zo) super-schurk is hier Magda, de koningin van Atlantis, die met haar leger soldaten de oceaan uit kom stormen. Nou ja vier soldaten en voor de rest waren het niet erg goede digitale gekopieerde en geplakte figuren. Ondanks de titel Time Wars een directe verwijzing was naar Infinity War, is deze film veel meer een rip-off van 'The Ant-Man' Avengers Grimm 1 was goedkoop maar had nog genoeg Gonzo-energie om voorbij te glijden, echter was deze alleen maar goedkoop.