Tomb Invader (2018)

Actie

geregisseerd door James Thomas
met Gina Vitori, Samantha Bowling en Andrew J Katers

Alabama Channing is archeologe van beroep. Samen met een avonturier wordt zij door een miljardair ingehuurd om een eeuwenoud Chinees relikwie op te sporen. De moeder van Alabama was voor zij verdween ook op zoek naar het relikwie. Het tweetal begeeft zich naar de eeuwenoude tombe van Quin Shi Haung. Zullen zij het relikwie kunnen bemachtigen?

Heheh.

avatar van BlueJudaskiss
De nieuwe van The Asylum!

avatar van mjk87
Wordt niet moeilijk om leuker te zijn dan Tomb Raider.

Zwolle84
Het doet me vaag ergens aan denken...

avatar van Uier
Komt deze ook in de bios? Lijkt mij de perfecte film voor Imax 3d.

avatar van Kondoro0614
Lachverwekkend weer ..

avatar van Left4Dead
Prachtig staaltje origineel werk, 1 stem en al een gemiddelde van 4,5**.
Dit moet gewoon een megaklappert worden...........

avatar van XanderJ
Waarom komt dit verhaal mij bekend voor?

avatar van DreamTech
wat een drama dit na 10 min.. al afgezet !

avatar van stormfox
Hoeveel mensen zullen er wel niet zijn die deze film hebben gekocht in de veronderstelling dat
het de nieuwe Tomb Raider betrof?
Ik herinner mij ook een copy&paste Fast and Furious film die gelijk uitkwam met het orgineel.
Ik ga hem niet zien, maar mogelijk wel kado doen aan iemand

avatar van Pazmaster
Humor! Maar dit kan nooit best zijn natuurlijk. Leuk geprobeerd, dat wel.

avatar van mixmaster
Zoals verwacht, een slappe B-film met lachwekkend acteerwerk.

avatar van Shadowed
Alleen de poster al. Lijkt alsof het gezicht op Tomb Raider is geplakt. Een soort Bostrol resultaat..

Ramp........Letterlijk.

avatar van DiamondsRealDeal
Flop 100, anyone... ?

avatar van Phantasm
Dit wordt een aktiefilm genoemd, hoezo? Weinig aktie gezien.

avatar van BlueJudaskiss
Nieuwe film van The Asylum en een van hun beste!

Nieuwe regisseur Thomas weet redelijk wat visuele flair aan het geheel toe te voegen, iets wat tot nog toe altijd in films van de studio ontbrak. Camerawerk is ook netjes, iets spannender dan ik normaal van ze gewend ben. Leuke vondst waar helaas te weinig mee wordt gedaan: de Terracotta soldaat.

3,5* voor een van hun meest volwassen producties tot nu toe.