The Terrible Two (2018)

Horror / Thriller

geregisseerd door Billy Lewis
met Reid Doyle, Cari Moskow en Donny Boaz

Albert en Rose vormen een getrouwd koppel. Nog geen jaar geleden zijn zij hun twee dochters verloren. Addi en Jade overleden op hun verjaardag. De sterfdag van de meisjes komt dichterbij en Rose heeft het er erg moeilijk mee. Ze begint de stemmen van de meisjes te horen en treft op de zolder een oud, mysterieus boek aan. Ze verdiept zich in de geschiedenis van het huis en doet een schokkende ontdekking.