Rou Qing Shi (2018)

Alternatieve titel: Girls Always Happy

China

geregisseerd door Yang Mingming
met Nai An, Yang Mingming en Xianmin Zhang

Wu is halverwege de twintig en woont bij haar moeder in een traditioneel huis met een verdieping in een van de woonwijken met nauwe straten van Beijing. Beiden beschouwen zichzelf als schrijvers, maar succes hebben ze tot nog toe niet gekend. Het feit dat Wu bijstand krijgt van een gescheiden, oudere man helpt de vrouwen door de magere periodes. Hun ongezonde hechte relatie wordt gekenmerkt door verwijten en gekibbel; alleen tijdens maaltijden lijken ze hun verbale wapens neer te leggen. De situatie escaleert als zowel Wu als haar moeder een emotioneel dieptepunt bereiken.