Los Bando (2018)

1 stem

Noorwegen / Zweden

geregisseerd door Christian Lo
met Tage Hogness, Jakob Dyrud en Tiril Marie Høistad Berger

Axel en Grim zijn altijd twee beste vrienden geweest. Zelfs toen ze nog jong waren droomden ze ervan muzikale geschiedenis te schrijven met hun band 'Los Bando Immortale'. Op een dag ontvangen ze een uitnodiging om deel te nemen aan het Noorse Rockkampioenschap, en opeens lijkt alles mogelijk. Het enige probleem is dat Axel niet kan zingen. En omdat Grim zichzelf er niet toe kan brengen hem de waarheid te vertellen, belanden ze op een muzikale roadtrip naar het hoge noorden.

Vanaf donderdag 11 oktober in de bioscoop (Twin Film)