• 8.231.479 stemmen

Genre: Komedie

Oorsprong: Noorwegen / Zweden

Geregisseerd door: Christian Lo

Met onder meer: Jakob Dyrud

IMDb beoordeling: 6,6 (330)

Oorspronkelijke taal: Noors

Releasedatum: 11 oktober 2018

Over Los Bando

Axel en Grim zijn altijd twee beste vrienden geweest. Zelfs toen ze nog jong waren droomden ze ervan muzikale geschiedenis te schrijven met hun band 'Los Bando Immortale'. Op een dag ontvangen ze een uitnodiging om deel te nemen aan het Noorse Rockkampioenschap, en opeens lijkt alles mogelijk. Het enige probleem is dat Axel niet kan zingen. En omdat Grim zichzelf er niet toe kan brengen hem de waarheid te vertellen, belanden ze op een muzikale roadtrip naar het hoge noorden.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

kappeuter (crew films)

• 61943 berichten

Vanaf donderdag 11 oktober in de bioscoop (Twin Film)

avatar van Creative-lady

Creative-lady

Wat ik van de film vond, weet ik niet goed . Eerst vond ik het wel mooi. De jongens, die muziek 'speelden'. Maar hoe verder de film ging, hoe saaier het werd