ad
  • 8.104.368 stemmen

First We Take Brooklyn (2018)

Misdaad / Drama | 90 minuten

Genre: Misdaad / Drama

Alternatieve titel: Brooklyn Guns

Geregisseerd door: Danny A. Abeckaser

Met onder meer: AnnaLynne McCord en Harvey Keitel

IMDb beoordeling: 3,9 (466)

Releasedatum: 19 februari 2018

Over First We Take Brooklyn

Mikki Levy had nooit gedacht dat hij ooit nog het daglicht zou zien. Hij diende een levenslange gevangenisstraf uit te zitten in een van de zwaarste gevangenissen in Israël. Maar als hij onverhoopt vervroegd vrij komt, verhuist Mikki naar New York in de hoop op een nieuwe start. Wanneer hij leeft bij zijn oom uit Brooklyn, klopt de harde realiteit van een ex-gevangene aan. Hij wordt meegesleept in een brute strijd met de Russische maffia. Dit dwingt hem om zijn duistere verleden en overlevingsvaardigheden die hij in de gevangenis heeft opgedaan, weer in te zetten.

imageimage

avatar van chuckie1208

chuckie1208

avatar van Brabants

Brabants

Prima film om te kijken. Niets mis mee. Verwacht echter geen vakmanschap binnen het genre. Het acteerwerk was wel van een zeer laag niveau. Dit kwam het geheel niet ten goede.

avatar van pipo_d_c

pipo_d_c

"chuckie1208 Wat een slechte film zeg! Niet de moeite waard .. waste of time .. jammer dat harvey keitel in zulke films speelt." Helemaal mee eens!

avatar van Timvabe

Timvabe

Het is niet veel.

Domme actiefilm en wat dat betreft, lekker dom kijken en dan gaat het allemaal toch wel.

Vandaar dan toch nog 2 sterren.

Anderhalf was misschien ook wel voldoende geweest.

Helaas, het stukje hierboven schreef ik een kwartiertje voor het einde van de film.

Daarna werd het pas echt bar en boos.

1 ster is zat.

avatar van coumi

coumi

Tweederangs misdaadfilm. De storyline van Scarface wordt bijna schaamteloos gekopieerd, regisseur/acteur Abeckaser heeft er alleen andere locaties bijgehaald. Erg matig, zelfs klungelig acteerwerk, niet in het minst van de hoofdrolspeler zelf, van wie we als acteur en regisseur weinig meer zullen horen is mijn niet al te gewaagde voorspelling. Tussen al het geweld door lopen er vaak wat bekoorlijke dames door het beeld, die dan vaak ook nog op de meest uitdagende manier gefilmd worden, dus is dat je ding dan is dit alsnog je film misschien. Meest intrigerend is de vraag hoe iemand met de status van Harvey Keitel in dit misbaksel terecht is gekomen. Typerend voor het niveau is dat deze ras New Yorker ook nog eens een Russische crimineel moet spelen, hoe verzin je het?

avatar van morpheus2000

morpheus2000

coumi schreef:

En toch is het hem gelukt om afgelopen jaar wederom een film te regisseren en er ook weer zelf in te acteren.

Over de film,

Compleet waardeloos gedrocht. Ze moeten Danny A. Abeckaser per direct verbieden om wat dan ook nog te mogen doen op filmgebied.....

avatar van Redlop

Redlop

Danny A. Abeckaser is de hoofdrolspeler, regisseur, scenarioschrijver en producent van deze film. Daarnaast schrijft hij ook recensies over zijn film op IMDB.

Harvey Ketel heeft ook rekeningen die betaald moeten worden, is de strekking van deze vermoeiende egotrip.