First We Take Brooklyn (2018)

Alternatieve titel: Brooklyn Guns

Misdaad / Drama

geregisseerd door Danny A. Abeckaser
met Danny A. Abeckaser, AnnaLynne McCord en Harvey Keitel

Mikki Levy had nooit gedacht dat hij ooit nog het daglicht zou zien. Hij diende een levenslange gevangenisstraf uit te zitten in een van de zwaarste gevangenissen in Israël. Maar als hij onverhoopt vervroegd vrij komt, verhuist Mikki naar New York in de hoop op een nieuwe start. Wanneer hij leeft bij zijn oom uit Brooklyn, klopt de harde realiteit van een ex-gevangene aan. Hij wordt meegesleept in een brute strijd met de Russische maffia. Dit dwingt hem om zijn duistere verleden en overlevingsvaardigheden die hij in de gevangenis heeft opgedaan, weer in te zetten.

avatar van Brabants
Prima film om te kijken. Niets mis mee. Verwacht echter geen vakmanschap binnen het genre. Het acteerwerk was wel van een zeer laag niveau. Dit kwam het geheel niet ten goede.

avatar van pipo_d_c
"chuckie1208 Wat een slechte film zeg! Niet de moeite waard .. waste of time .. jammer dat harvey keitel in zulke films speelt." Helemaal mee eens!

Het is niet veel.
Domme actiefilm en wat dat betreft, lekker dom kijken en dan gaat het allemaal toch wel.
Vandaar dan toch nog 2 sterren.
Anderhalf was misschien ook wel voldoende geweest.

Helaas, het stukje hierboven schreef ik een kwartiertje voor het einde van de film.
Daarna werd het pas echt bar en boos.
1 ster is zat.