Chasing Great (2016)

Nieuw-Zeeland
Documentaire / Biografie

geregisseerd door Justin Pemberton en Michelle Walshe
met Richie McCaw, Stuart Barnes en Ben Brown

Documentaire over de Nieuw-Zeelandse rugbyspeler Richie McCaw. Richie, die gezien wordt als een van de beste en succesvolste rugbyspelers ooit, was de aanvoerder van het Nieuw-Zeelands rugbyteam "All Blacks". Filmmakers Pemberton en Walshe volgen Richie 365 dagen lang, waarin we onder andere de laatste dagen van Richie als aanvoerder van zijn team zien.