Headgame (2018)

Horror

geregisseerd door Steven Judd
met Carly Steel, Leonard Roberts en Jamie Hill Fuller

Een groepje mensen wordt wakker in een pakhuis. Ze komen tot de ontdekking dat ze er opgesloten zitten en dat er camera's in hun hoofd geschroefd zijn. Al vlug blijkt dat zij tegen hun zin in onderdeel uitmaken van een luguber spel en dat ze elkaar moeten vermoorden om te overleven.

avatar van Noodless
Umbra hieronder geeft al heel wat weg van deze film.
Maar gezien de wendingen naar het einde toe viel het nog enigszins mee, al had ik geen spannende ervaring met dit zoveelste deadly game. Het spel in zijn groter geheel is wel leuk qua opzet, maar de mensen binnen de muren die moeten overleven, is heel mager uitgewerkt en totaal niet boeiend. 4/10