Murieron por Encima de Sus Posibilidades (2014)

Alternatieve titel: Dying Beyond Their Means

Spanje

geregisseerd door Isaki Lacuesta
met Raúl Arévalo, Imanol Arias en Bruno Bergonzini

In een inrichting voor psychiatrische patiënten hebben vijf individuen elkaar gevonden en samen smeden ze een plannetje. Ze zijn van plan om de wereldeconomie te redden en de degenen die zich schuldig hebben gemaakt aan de verslechteren van de economie te straffen. Om dit te bereiken willen ze aan boord van het jacht van de president van de bank proberen te komen. Ze zullen echter eerst de inrichting moeten zien te verlaten.