You Killed My Mother (2017)

1 stem

Canada
Thriller

geregisseerd door Curtis Crawford
met Carlena Britch, Ashley Jones en Seamus Patterson

Jo Fay is een getroebleerde tiener wiens moeder wacht op een levertransplantatie. Wanneer Jo verneemt dat haar moeder daarvoor niet in aanmerking komt door haar drankprobleem, knapt er iets in haar. Jo valt een verpleegster aan, en wordt naar een psychiatrische instelling gestuurd. Gedurende het verblijf in de instelling sterft de moeder van Jo. Jaren later, wanneer Jo ontslagen wordt uit de instelling, zint zij op wraak en gaat zij op zoek naar degenen die volgens haar verantwoordelijk zijn voor de dood van haar moeder.