Curse of the Witch's Doll (2018)

Alternatieve titels: The Witch's Doll | Conjuring the Witch's Doll

Verenigd Koninkrijk
Horror

geregisseerd door Lawrence Fowler
met Helen Crevel, Philip Ridout en Layla Watts

De stad waarin Adeline Gray woont wordt gebombardeerd. In een poging een veilige locatie te vinden begeeft zij zich samen met haar dochter naar een eng landhuis in een bos. De dochter van Adeline verdwijnt terwijl ze verstoppertje spelen en duikt even later weer op. Adeline krijgt het vermoeden dat er iets vreemds is gebeurd met haar dochter.

avatar van Phantasm
Waardeloos, hoezo horror????? Gauw vergeten.