Kelebekler (2018)

Turkije
Komedie / Drama

geregisseerd door Tolga Karaçelik
met Tugce Altug, Tolga Tekin en Bartu Küçükçaglayan

Na een indringende gebeurtenis in hun jeugd verliezen Cemal, Kenan en Suzan het contact met hun vader Mazhar. Totdat hij dertig jaar later onverwacht contact zoekt: of zijn kinderen op visite willen komen in hun geboortedorp Hasanlar, op het Turkse platteland? De gefrustreerde astronaut zonder praktijkervaring, de gemankeerde stemacteur en de labiele lerares beginnen na een temperamentvolle beraadslaging in Istanboel aan een lange, nostalgische autorit.

TEASER