ad

Misdaad / Drama | 84 minuten

Genre: Misdaad / Drama

Geregisseerd door: Damon Dash

Met onder meer: Damon Dash, Cam'ron, Stacey Dash

IMDb beoordeling: 2,5 (234)

Releasedatum: 16 februari 2018

Over Honor Up

OG is de luitenant van een drug lord. Hij worstelt om de erecode te behouden: de familie te beschermen. Na een schietpartij in Harlem heeft hij problemen met zijn onhandelbare collega's. Een verhaal dat zich afspeelt in een dodelijke onderwereld waar de kogels rondvliegen en zelfs bandieten moeten leven volgens een erecode.

avatar van deRappe

deRappe

Ik weet eigenlijk niet wat ik er over zou moeten vertellen....ik vond het een slap filmpje......het leek gewoon een zwakke geromantiseerde documentaire.....op een wel hele slechte manier gebracht ook nog..... En ook veel film-fragmenten film die onnodig vaak worden herhaald.....vervelend....snap niet waarom ik deze "bagger" nog anderhalve ster heb gegeven....