• 11.785 nieuwsartikelen

Gesproken taal: Engels

• Amazon Prime Bekijk via Amazon Prime
  • iTunes Bekijk via iTunes

Plot You, Me and Him

"Two's company, three's a total nightmare."

Olivia is een ambitieuze advocate wier biologische klok plots onhoudbaar begint te tikken. Alex is haar wietrokende, loltrappende liefje, die het allemaal best goed vindt zoals het is. Tot het lesbische koppeltje, al dan niet door toedoen van hun irritante buur, beiden zwanger blijken te zijn. Alles waar ze ooit in geloofden of van droomden komt plots op een helling te staan.

avatar van simonfender

simonfender

Wie zoals ik David Tennant kent van Broadchurch weet niet wat ie ziet. Compleet wat anders, Wat een fantastisch acteur. De rest van de cast overigens ook. Leuke film, kon zeker lachen. Kijkt prima weg en geen seconde verveeld!

avatar van coumi

coumi

Zeker geen komedie, wat je door de aanwezigheid van Punch eigenlijk wel zou verwachten, maar meer een tragisch, dramatisch verhaal met enkele heftige gebeurtenissen. Te lachen valt er weinig tot niets dus wees gewaarschuwd. Mevrouw Aitkens wil duidelijk een lans breken voor dames in een lesbische relatie. Daar is niets op tegen, maar ze had wel een beter script en sympathiekere acteurs kunnen kiezen want eigenlijk is alles matig aan deze geforceerde feelgood movie. De enige hilarische grap, twee vrouwen die een relatie met elkaar hebben raken tegelijkertijd in verwachting , wordt hopeloos serieus uitgewerkt, waardoor je een lach en een traan film krijgt die totaal niet werkte voor mij. Zwaar onvoldoende, zonde van de tijd, zelden zo een vervelende film over vrouwen en hun zwangerschapsperikelen gezien, eigenlijk .

BBarbie

Scherp geschreven Britse dramedy, die op een kwart van het einde cru verstoord wordt door een wrede twist. Dat is weliswaar uit het leven gegrepen, maar toch jammer want het zet een domper op het verhaal waar de film in het vervolg niet meer van bekomt. Afgezien daarvan zijn de vertolkingen van Lucy Punch en Faye Marsay als het lesbisch paar en van David Tennant als de zorgzame buurman om van te smullen. Over het geheel genomen derhalve toch wel een vermakelijke film.

avatar van Creative-lady

Creative-lady

Deze film bekeken op: www.primevideo.com. Mooie film. Toch vond ik het jammer dat ze bij de bevalling het niet volledig lieten zien. En de laatste scène een jaar later was. Wel jammer het laatste, maarja, was wel mooi.