Base (2017)

Verenigd Koninkrijk / Zwitserland / Italië / Brazilië
Actie / Drama

geregisseerd door Richard Parry
met Alexander Polli, Julie Dray en Carlos Pedro Briceño

JC is een basejumper die een risicovol leven leidt. Wanneer hij samen met een vriend een sprong maakt, komt de vriend daarbij om het leven. JC heeft veel moeite met de tragische gebeurtenis en gaat steeds meer om met de ex-vriendin van zijn vriend, genaamd Ash. Ook worden zijn sprongen steeds gevaarlijker. JC legt alles op camera vast.