Where's the Money (2017)

Alternatieve titel: Where'$ the Money

geregisseerd door Scott Zabielski
met Andrew Bachelor, Kat Graham en Logan Paul

Del, een jongeman uit Los Angeles, begint aan een missie om een pak gestolen geld terug te halen dat jaren geleden door zijn vader en oom in een hostel was verstopt. Het gebouw blijkt nu echter in gebruik te zijn door een broederschap van de Universiteit van Zuid-Californië. Del wordt nu gedwongen om zich aan te sluiten bij de studentenvereniging om bij het geld te komen.

avatar van Chelsea94
Ik vond dit wel een grappige film. Simpele humor, veel droge sarcastische grappen over stereotype racisme, lekker luchtig in deze beladen tijden. Het eind is ook erg droog en moest er wel van lachen.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Inderdaad best een leuke comedy dit! Het is eigenlijk precies wat je verwacht maar weet daarin wel erg vermakelijk te zijn en ook te blijven, zelfs richting het einde toe behoud deze film de interesse en een komische vibe. De acteurs doen het ook leuk en het deed me soms een beetje vaag aan Friday denken, maar dat is eigenlijk alleen maar een compliment.

Fijne onzin, maar het stelt niet teleur.

Het is wat het is, daarom gewoon een 3,5*.