Game Over, Man! (2018)

Actie / Komedie

geregisseerd door Kyle Newacheck
met Adam Devine, Anders Holm en Blake Anderson

Drie jeugdvrienden met als droom om gameontwikkelaars te worden, werken als nietszeggende schoonmakers in een hotel in Los Angeles. Wanneer een flamboyante miljardair in het hotel verblijft, lukt het de drie vrienden bijna om de financiering van hun videogame rond te krijgen, maar hun weldoener wordt gegijzeld door terroristen. Het is aan hen om deze te redden, zodat ze hun droom kunnen verwezenlijken.

avatar van schumacher
Middelmaat filmpke. Paar goeie dingens in maar der is niks serieus aan.
Onrealistisch gedoe en teveel flauwe grappen.

avatar van Nicholas
schumacher schreef:
Middelmaat filmpke. Paar goeie dingens in maar der is niks serieus aan.
Onrealistisch gedoe en teveel flauwe grappen.

Had jij iets serieus verwacht van deze heren?

avatar van schumacher
Nicholas schreef:

Had jij iets serieus verwacht van deze heren?

Het is komedie oke, maar dit was toch echt wel een film voor 10 jarigen? Zo'n films met aktie dan nog in vind ik vaak gewoon niet goed.

Bv de film chips is dan wel weer zeer goed. Je merkt duidelijk het verschil tussen beide films.

avatar van Nicholas
Vond deze film ook wel heel erg tegenvallen. Dat terwijl ik Workaholics geweldig vind. Of dat kinderachtige humor is, laat ik aan jou over.

avatar van princesspeach
Zo lage rating? Heb me echt rot gelachen om de stupiditeit