• 10.605 nieuwsartikelen
  • 8.969.051 stemmen

My Teacher, My Obsession (2018)

Drama | 90 minuten

Genre: Drama

Alternatieve titel: Dad Crush

Geregisseerd door: Damián Romay

Met onder meer: Rusty Joiner, Lucy Loken en Laura Bilgeri

Gesproken taal: Engels

Plot My Teacher, My Obsession

"An innocent crush turned deadly"

Riley heeft er moeite mee nieuwe vrienden te maken, nadat zij overgeplaatst wordt naar een andere middelbare school. Haar vader, genaamd Chris, is er leraar Engels. Na een tijdje raakt Riley bevriend met Kyla, een meisje dat ook weinig vrienden heeft. De vriendschap tussen Riley en Kyla krijgt echter een andere wending wanneer Riley tot de ontdekking komt dat Kyla geobsedeerd is door haar vader.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Student in Chris' classroom (onvermeld)

Teacher (as Theresa Cook) (onvermeld)

avatar van Mysterie-schrijver

Mysterie-schrijver

Leuke film. Alleen vind ik de leraar wel behoorlijk dom, voorzichtig en naïef. Hij gelooft echt alles zowat! Kyla zegt nog wel tegen hem dat hij ”een man moet worden.” Nou, dat lukt hem niet echt. Maar toch krijg ik naderhand wel steeds meer medelijden met hem.

Wel gaaf trouwens, die lichteffecten in die school in combinatie met die muziek in een van de laatste scènes!

Apart einde ook!