Deep (2017)

Spanje / België / Zwitserland / Verenigde Staten / China / Verenigd Koninkrijk
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Julio Soto Gurpide
met de stemmen van Jess Harnell, Phil LaMarr en Jeff Bennett

Het is het jaar 2100 en de mensheid heeft de aarde verlaten. Een kolonie van extravagante zeewezens leeft nog steeds in de diepte van de oceaan. Deep, een avontuurlijke octopus, is de laatste van zijn soort en leeft in de diepte met zijn twee vrienden Evo, een betweterige en onhandige armvinnige, en Alice, een neurotische garnaal. Als hun huis door een ongeluk wordt vernield worden ze op pad gestuurd om een nieuw thuis te vinden. Ze reizen naar verre plaatsen zoals New York, dat nu volledig onder water ligt, de Titanic en de Arctische Oceaan.

Vanaf 24 januari 2018 in de bioscoop

Gekeken met 3 jongens van 8 jaar. De film is mischien wel leuk voor de kleintjes, maar ik denk dat veel volwassenen er weinig aan zullen vinden. Veel poep- en scheetgrappen, vlakke karakters en zwakke plot. Tegenvaller.

avatar van Geno
Misschien leuk voor kinderen tot 7