Mala Junta (2016)

1 stem

Chili

geregisseerd door Claudia Huaiquimilla
met Andrew Bargsted, Eliseo Fernández en Francisco Pérez-Bannen

Tano is een rebellerende tiener uit Santiago de Chile en als hij wordt betrapt op stelen wordt hij naar Zuid-Chili gestuurd om onder de hoede van zijn vader te worden genomen. Hij heeft zijn vader al in geen jaren gezien en probeert diens discipline te ontlopen. Hij ontmoet Cheo, een verlegen jongen die gepest wordt op school vanwege zijn Indiaanse afkomst. De vreemde dood van een Mapuche-leider ontketent een golf van geweld en Tano en Cheo moeten samenwerken om hun gewelddadige omgeving te trotseren.