Acapulco la Vida Va (2016)

Mexico
Komedie / Drama

geregisseerd door Alfonso Serrano Maturino
met Patricio Castillo, Alejandro Suárez en Sergio Bustamante

Drie goede vrienden besluiten naar Acapulco te gaan omdat ze daar 50 jaar geleden ook geweest zijn. Antolín is gelukkig getrouwd, hypochonder en draagt een koffer vol medicijnen. Justo is een verstokte vrijgezel die de hele tijd achter de meisjes loopt. Mariano, een succesvol architect en gepensioneerde, wil zogezegd op zoek gaan naar Carmen, op wie hij vroeger verliefd was. Hij heeft echter wel een pistool en drie kogels in zijn bagage zitten...

Integer, sympathiek,onderhoudend en aandoenlijke film,,,,tweede deel krijgt 5 sterren,,,,,pareltje,,,,,