ad

Alternatieve titel: Devil's Weekend

Oorsprong: Frankrijk

Geregisseerd door: Cédric Dupuis

Met onder meer: Olivier Bureau, Céline Berti en Mickael Collart

IMDb beoordeling: 4,9 (72)

Oorspronkelijke taal: Frans

Oorspronkelijke titel: Making-Off

Releasedatum: 2 mei 2012

Over Making Off

"It's decided, tomorrow I'm famous..."

Cédric Dupuis is een beginnende filmmaker die van plan is de meest briljante horrorfilm ooit te maken. Hij schakelt zijn vrienden in om in de film te acteren, maar al snel ergert Cédric zich aan de manier waarop zijn cast met het project omgaat. De enige manier voor Cédric om realisme in zijn film te krijgen is door zelf daadwerkelijk aan het moorden te slaan wanneer de camera loopt.

avatar van Shaky

Shaky

Heerlijke Indie horrorfilm vol met absurdisme en leuke momenten. Natuurlijk is het allemaal niet hoogstaand of "goed", maar wel ontzettend vermakelijk. Ik heb deze film tijdens een horrorfestival gezien en heb me 80 minuten kostelijk geamuseerd.