200 Degrees (2017)

Thriller

geregisseerd door Giorgio Serafini
met Eric Balfour, LaDon Drummond en Kristin Cochell

Effectenhandelaar Ryan Hinds wordt wakker in een gesloten, industriële oven. Een mysterieuze stem geeft Ryan de opdracht binnen twee uur met een bedrag van twee miljoen dollar op de proppen te komen. Wanneer Ryan daar niet in slaagt, zal de temperatuur in de oven stijgen en zal hij levend verbranden. Het is nu aan Ryan om met behulp van zijn mobiele telefoon het bedrag bij elkaar te sprokkelen.

avatar van joshua1988
eindelijk een verrassend einde gezien, van een verhit plot dat aan alle kanten rammelt maar toch boeiend en net geloofwaardig genoeg blijft om het helemaal af te willen zien. Hoofdrolspeler Eric Balfour is bepaald geen zacht eitje hier. Prima voer voor BBQ-dagen!

Hoe kan die GSM nog steeds werken bij 80 graden celsius? Het einde is een lacher. Het is zijn eigen broer, wie doet dat bij zijn eigen famile? De broer lijkt ook een politieman te zijn, blijkbaar dan wel een hele slechte, het toppunt is dat hij zichzelf dan laat opsluiten in die hete cel?? Wat een ongeloofwaardig verhaal.

avatar van The_Shadowless_Man
Doet me een beetje denken aan Buried

avatar van princesspeach
Verrassend einde inderdaad. Al hoewel ik vanaf het begin al wist dat het die broer zou zijn. De reden voor zijn ‘ wraak ‘ vond ik een beetje onzin. Iedereen zou die behandeling die hij nodig had voor zijn zoon vertellen. En die broer zou her dan vast wel hebben gegeven. Anna gaat dood, wel makkelijk hoe hij ermee omgaat en leuk wegwandelde. Beetje duister. eerste 30 min en laatste 30 min ‘t spannendst. daarnaast, hij had 4 miljoen... kon hij 1 miljoen wel missen toch?! . Al met al vond ik het een aparte , originele film.