Scorched Earth (2018)

Canada / Verenigde Staten
Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Peter Howitt
met Gina Carano, Ryan Robbins en John Hannah

De aarde is door grootschalige milieuvervuiling uiteen gevallen. De lucht is gevaarlijk om in te ademen, het water te giftig om te drinken en miljarden mensen zijn gestorven. Generaties later heeft de mensheid eindelijk een rudimentaire samenleving opgericht in een poging de schade te herstellen. Gage is een premiejager en heeft de kans op een grote premie. Ze infiltreert in een bende bandieten om de leider te kunnen pakken. Alles loopt volgens plan totdat ze een slavin ontmoet die haar doet denken aan haar overleden zus.

avatar van deRappe
Beetje overdreven allemaal.....maar toch nog wel een leuk tussendoortje....

avatar van filmkul
Matige actiefilm. Het verhaal is zwak en heeft wat weg van een apocalyptische western. De film hangt wat als los zand aan elkaar en is niet echt een geheel. Het is ook allemaal vrij voorspelbaar. De film bevat behoorlijk wat actie, echter van vrij doorsnee b niveau. Het acteerwerk zwak met bordkartonnen personages. De aankleding is vrij amateuristisch. Zo moet Carano er rauw uit zien maar dan wel netjes in de make up. B film. 2.0

avatar van schumacher
Voor wie echt wil weten hoe goed deze film was?
Waste of time, en nog zo geen beetjen zeg, ppff.

avatar van Pazmaster
Deze voormalige MMA vechtster mag er wezen maar dit lijkt me geen beste prent. Skip!

avatar van barcam
B actiefilm die een soort Mad Max van den Aldi is.
Te mijden.