Undercover (2016)

Denemarken
Komedie / Misdaad

geregisseerd door Nikolaj Peyk
met Linda Pedersen, Anders Grau en Anders Baasmo Christiansen

Rikke, naar verluidt de slechtste politieagente van Denemarken, kijkt uit naar Kerstmis met geroosterde eend en rijstpudding. Maar op Kerstavond wordt ze toegewezen aan haar eerste undercovermissie. Ze moet de kleine crimineel, en tevens kroongetuige, Mick volgen naar het eiland Funen, voordat een beruchte gangsterbaas en zijn handlangers hem en de gestolen 120.000 euro in handen krijgen.