Campus Code (2015)

1 stem

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Cathy Scorsese en Kenneth M. Waddell
met Jack Falahee, Hannah Hodson en Alice Kremelberg

Op een dag valt Ari van een hoog gebouw, zonder er ook maar een schrammetje aan over te houden. Een groepje studenten vindt dit verdacht en vermoedt dat er zich iets vreemds afspeelt op de campus waar zij studeren. Zij gaan op zoek naar antwoorden en worden geconfronteerd met zogenaamde "Griefers" en enkele andere mysterieuze entiteiten. Om het gevecht aan te gaan zullen ze een team moeten vormen.