Savage Dog (2017)

Alternatieve titel: Dolle Hond

Actie

geregisseerd door Jesse V. Johnson
met Scott Adkins, Marko Zaror en Juju Chan

Indochina, 1959. Het wetteloze gebied wordt bestuurd door de criminele klasse: Vietnamese krijgsheren en Europese oorlogscriminelen. Het werkkamp Den-Dhin-Chan wordt gerund door vier van dergelijke gevaarlijke mannen. Martin Tilman, Een Ierse voormalige bokster, heeft een reputatie opgebouwd als vechter in toernooien waar rijke criminelen op gokken. Wanneer Tilman zijn straf erop zit wil hij terug naar huis maar de corrupte macht binnen de gevangenis zal alles doen wat in hun macht ligt om hem gevangen te houden.

avatar van DiDa
Lekkere actie! Laat maar komen!

avatar van xaid
met Scott Adkins, Marko Zaror NICE !
Boyka & Dolor round 2 ???

Prima,bloederige actiefilm met scott adkins en veteraan keith david.
Dun verhaal maar veel "boem-boem"! Prima zo!

avatar van zoutzak
Kleine rol voor Cung Le die onlangs zijn MMA carrière beëindigde.

avatar van eka81
wanneer komt deze uit op blu ray?

avatar van Action02
Begon nog wel aardig, maar viel daarna wel erg tegen. Daarna was het net of je naar een slechte horror film zat te kijken. Heel jammer dit er had echt veel meer uit deze film gehaald kunnen worden. Terwijl ik best wel fan ben van adkins. "Boyka" is dan wel echt een aanrader.

avatar van Pazmaster
Over het verhaal of het acteerwerk ga ik het niet hebben, we weten allemaal dat dat niet best is. Het belangrijkste is natuurlijk de actie, helaas valt dat ook een beetje tegen. In het begin zitten er wel wat gevechten in maar niets om over naar huis te schrijven. In het laatste stuk maken de gevechten plaats voor overdreven bloederige vuurwapengevechten. Jammer, Adkins heeft namelijk veel meer in huis dan dat in deze film wordt getoond. Tegenvaller!

avatar van Ro Jo
Erg goedkope actiefilm met matig acteerwerk waarbij zelfs de special effects te wensen over laat.
Plak tatoos en een hoop nepbloed is wat de boventoon voerd. (om een beetje het niveau aan te geven)
Een liefhebber van material arts komt in deze film nog wel enigsinds aan zijn trekken.
Het verhaal doet niet erg ter zake maar dat is ook niet de intentie van deze film.

avatar van DiDa
Staat nu op Netflix onder de titel "Dolle Hond"....

avatar van Macady
DiDa schreef:
Staat nu op Netflix onder de titel "Dolle Hond"....

???

Boyka is ook toegevoegd zag ik, toch vrij snel na de release.

avatar van schumacher
Scott Adkins; ik snap niet zo goed wrm die kerel niet in topfilms mag meespelen? Dat is toch zo'n beetje a la Van Damme in zijne jongeren tijd . Ik zie die graag bezig.

Boyka vind ik echt topfilms puur op gebied van die vechtscenes, love it. Ook deze was wel fun maar helaas alweer zo'n b-film, jammer. Die kerel verdiend het echt wel om te mogen meespelen in topfilms.

avatar van Phantasm
Prima aktiefilm waar ik me geen moment mee heb verveeld.

keimpeS
Ik vond het een matige actie-film met slap verhaallijntje. Echt b-film niveau, toegegeven dat de vechtscene's soms best goed waren maar al met al allemaal nogal wat onrealistisch, Rambo is er soms niks bij. Ik denk dat je er gewoon van moet houden!

avatar van deRappe
Keek toch nog wel lekker weg.....beetje (te zwaar) overdreven soms ook....

Wat een slechte film zeg......Dacht eerst dat ik keek naar een slechte actie B-film uit de jaren 80...Je kan niet met boksen, vechten, schieten de kijker 2 uur op zijn stoel houden. Nauwelijks verhaal....pfff Ik heb hem afgezet aan het einde toen onze held de slechteriken te lijf ging. Hij zal vast wel iedereen gedood hebben...Who cares?? Ik niet... Weg er mee.... en hopelijk een volgende keer een echt goede film bij Netflix ( dat nogal wat rommel in zijn aanbiedingen heeft...en oude films...)

avatar van Ras-B
Prima actiefilm met Scott Adkins, martial arts , andere moves en veel actie. Scott Adkins knalt lekker door met de ene na de andere vette actiefilm. Ga zo door.

avatar van Flavio
Flavio (moderator)
Aantal berichten verwijderd.

avatar van TronMan
Tja , de gevechten vond ik niet echt geweldig, en tegen het eind wordt het meer een mix tussen commando/rambo. Eindgevecht was dan nog wel aardig. Adkins kan beter.

avatar van Nascimento
Ro Jo schreef:

ik kan me hier wel in vinden. nog wel goed genoeg om af te kijken.