• 11.238 nieuwsartikelen

Komedie / Drama | 100 minuten

Genre: Komedie / Drama

Geregisseerd door: Rafael Palacio Illingworth

Met onder meer: Olivia Thirlby, Ben Feldman en Adam Goldberg

IMDb beoordeling: 5,6 (891)

Gesproken taal: Engels

Plot Between Us

Wanneer hun langdurige relatie begint aan te slepen, voelen Dianne en Henry de druk om te trouwen, hun bohemien levensstijl in Los Angeles op te geven en naar een buitenwijk te verhuizen. Terwijl de bruiloft nadert, komen beiden in de verleiding om rond te trekken, wat een reeks rampzalige gebeurtenissen in gang zet. Individueel trakteren ze zichzelf op een nacht in de stad waar ze ontdekken dat ze in staat zijn tot verrassende dingen - zowel goede als slechte.

logo tmdbimage

avatar van Pim1993

Pim1993

Blij dat ik het spits af mag bijten. In mijn ogen een kwalitatief goede lowbudget film. Veel herkenbare situaties binnen een relatie waar velen zich ongetwijfeld mee kunnen sympathiseren. De sterkte van deze film is dan ook dat hij vrij natuurlijk en echt overkomt. Ondanks dat het verhaal simpel is weet hij wel de juiste snaar te raken. Je moet er even voor gaan zitten, want je geraakt er niet zomaar doorheen. Prima film!