Looks like Christmas (2016)

Canada
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Terry Ingram
met Anne Heche, Dylan Neal en Samantha Ferris

Carol is een moeder die graag dingen goed plant en er een hekel aan heeft als dingen op het laatste moment gebeuren. Ze begint met het organiseren van het jaarlijkse kerstfeestje op de school van haar kinderen. Carol steekt er een hoop tijd in en alle andere ouders zijn haar dankbaar voor haar goede inzet. Een alleenstaande vader, genaamd Terry, komt met zijn tienerdochter in hetzelfde dorp als Carol wonen.

avatar van Mr. Chiel
Bij FOX te zien onder de naam Christmas Carrol.
Erg standaard en voorspelbaar verhaal, Laat komedie ook maar achterwege, dat was het gewoon niet. Achteraf had ik 'm direct af moeten zetten, maarja...