ad
  • 8.173.066 stemmen

Looks like Christmas (2016)

Komedie / Romantiek | 84 minuten

Genre: Komedie / Romantiek

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Terry Ingram

Met onder meer: Anne Heche, Dylan Neal en Samantha Ferris

IMDb beoordeling: 5,9 (856)

• Videoland Bekijk via Videoland

Over Looks like Christmas

Carol is een moeder die graag dingen goed plant en er een hekel aan heeft als dingen op het laatste moment gebeuren. Ze begint met het organiseren van het jaarlijkse kerstfeestje op de school van haar kinderen. Carol steekt er een hoop tijd in en alle andere ouders zijn haar dankbaar voor haar goede inzet. Een alleenstaande vader, genaamd Terry, komt met zijn tienerdochter in hetzelfde dorp als Carol wonen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Nelson Higgins

Penelope Manners

avatar van Mr. Chiel

Mr. Chiel

Bij FOX te zien onder de naam Christmas Carrol.

Erg standaard en voorspelbaar verhaal, Laat komedie ook maar achterwege, dat was het gewoon niet. Achteraf had ik 'm direct af moeten zetten, maarja...

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Niet onaardig, hoewel de film niet écht heel veel warmte en gezelligheid uitstraalt.

De hoofdrol van Anne Heche vind ik niks: te veel gëent op Monica uit Friends, té neurotisch. Dylan O'Neal ken ik voor altijd van zijn norse bijrol in Dawson's Creek en ik vroeg me af of hij een film als deze kon dragen, maar dat doet hij niet onaardig. Een paar rare keuzes - die sombere uitstraling dus in vooral de scènes in de aula - maar het is zeker vermakelijk en het is allemaal zo voorbij.

Leuk niemendalletje. 3,0*