• 8.228.076 stemmen

Alternatieve titel: Terug in het Zadel

Geregisseerd door: Alex Ranarivelo

Met onder meer: Dorian Brown Pham, Jason Lewis en Sharon Stone

Over Running Wild

"What you fight for defines who you are."

Stella Davis' man kwam om het leven bij een fataal auto-ongeval. Nu is ze een weduwe en kan haar ranch alleen maar redden door te werken met veroordeelden. Hun taak is een kudde wilde paarden die rondlopen in de omgeving van haar woning te rehabiliteren. Stella moet vechten tegen vooroordelen, hebzucht, bureaucratie en ijdelheid (met inbegrip die van haarzelf) om eindelijk te begrijpen dat er geen betere remedie bestaat tegen ongeluk dan het helpen van een ander levend wezen.

Brannon Bratt

Meredith Parish

Jennifer Hutchins

Jon Kilpatrick

Debrickshaw Smithson

Brent Holt

avatar van parcivalis

parcivalis

Lichtvoetige feel-good movie die clichés eet voor ontbijt. De film blijft aan de oppervlakte en de meeste karakters blijven hopeloos on-uitgediept. Het verhaal deed me af en toe denken aan de meisjesstrips in de Tina. Christina Moore speelt de hoofdrol maar alleen tegenspeelster Sharon Stone staat op de poster en toegegeven: eerstgenoemde ontbeert duidelijk het kaliber van een actrice als Stone.

Maar genoeg kritiek (die het kijken van films altijd in de weg zit) de film does the trick en blijft een lekkere niks-aan-de-hand wegkijker voor het hele gezin.

avatar van Waku

Waku

Warme en sympathieke film voor alle leeftijden.

Verhaaltje is wel erg cliche en de gevangenen krijgen de wilde paarden wel heel erg snel onder controle.

Gemiddelde paarden fluisteraar zou er jaloers op zijn.

Toch mag het allemaal de kijk pret niet drukken.

" Running Wild" is een film met een lach en een traan die je met een goed gevoel achterlaat.

Let op: Ondanks het onschuldige verloop van de film kan het einde voor jeugdige kijkers of gevoelige dieren vrienden toch behoorlijk confronterend zijn, houdt hier rekening mee.

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Een zoetsappige, voorspelbare, brave film voor paardenliefhebbers met een zwak verhaal over een vrouw die haar ranch dreigt te verliezen aan de bank. Middels een programma waarin ze gedetineerden met ten dode opgeschreven wilde paarden laat werken hoopt ze zo genoeg geld bij elkaar te krijgen, dit gaat natuurlijk niet zonder slag of stoot maar het verloop laat zich wel raden. Er wordt matig gespeeld, ook door Stone die met haar strakgetrokken koppie een stokje ervoor probeert te steken. Een typische tv film voor de zondag.

avatar van YSV

YSV

Zeer weinig diepgang, afgeraffeld verhaaltje, slecht en wat aanstellerig geacteerd. Een ooit bekende actrice Sharon Stone speelde ook niet bepaald overtuigend. Jammer. Het thema stond me wel aan, maar ze hebben er weinig mee gedaan. In de laatste 20 minuten stapt mevrouw Stone uit haar auto , klimt op een losgeslagen 'wild' paard en brengt haar terug naar de rang. Daar stapt ze direct weer in haar auto, die blijkbaar uit zichzelf bestuurloos achter haar aan is gereden. Tjongejonge.

stinissen (crew films & series)

Niks van verwacht maar de film keek luchtig weg en haalt een dikke voldoende.

avatar van schumacher

schumacher

Op de eerste minuten na vond ik dit een heel goeie film, ben een grote dierenliefhebber, mijn ouders hun ouders hebben nog paarden en noem maar op gehad dusja....

Goeie acteurs , leuk en uiteraard wel voorspelbaar verhaal, goei sfeertje en de acteurs hadden er duidelijk zin in, je ziet dat gewoon dat het goed zat. Ook Sharon Stond speelde haar rol goed, de bitch spelen past gewoon bij haar .

Film kijkt lekker weg en meer hoefde dat ook niet te zijn.

Het belangrijkste aan de film vond ik de boodschap die ze lieten tonen in de film dat er mensen zijn die zeggen ach laat de natuur zijn gang gaan, laat ze maar int wild los lopen maar dan zie je dat dit niet altijd een goed idee is.

Ben het dus niet eens met de aantal mindere reviews hier en al zeker niet dat de acteurs zo slecht waren, ik zeg niet dat het top was maar het klikte duidelijk wel, ik heb me er niet aangestoord behalve de x tal minuten in het begin vd film.

Die ene acteur deed mee in Sons Of Anarchy, die zie ik ook graag spelen. De hoofdrolspeelster was een schoon madam.

Echte dierenliefhebbers gaan deze film best oke vinden.