My Christmas Dream (2016)

Canada
Romantiek / Komedie

geregisseerd door James Head
met Danica McKellar, Deidre Hall en David Haydn-Jones

Christina Masters is de manager van een groot warenhuis. Ze verneemt dat er een nieuw filiaal geopend wordt in Parijs en wil er graag manager van worden. Cristina wil laten zien dat ze geschikt is voor de functie en besluit een mooie etalage voor de feestdagen te maken. Ze denkt dat ze op deze manier indruk kan maken op Victoria, haar werkgeefster. Christina vraagt een oud-collega om hulp, omdat ze zelf geen inspiratie heeft. Het duurt niet lang voordat Christina verliefd op hem wordt.