Brødre (2015)

1 stem

Noorwegen
Documentaire

geregisseerd door Aslaug Holm

Markus (14) en Lukas (11) wonen in een oud, geel herenhuis midden in Oslo. De rivier stroomt vlakbij hun huis. Een paradijs in het hart van een grote stad. Hier groeien de broers op met hun dromen en wensen voor de toekomst. Markus voetbalt al sinds zijn vijfde en hoopt ooit voor Liverpool te spelen. In de film ervaren we zijn worsteling en passie om zijn doelen te bereiken. Lukas is de filosoof van de twee en denkt graag na over van alles en nog wat. Over de wereld, hemzelf en het leven. Een documentaire over de hechte band tussen twee broers.